Hogyan lehet sikeres a webáruházunk?
Ha webshop megnyitásán gondolkodnék, amellett, hogy a kötelező köröket megtenném, körbenéznék a palettán, hogy melyik webáruház tetszik, melyik nem, és ha nem, miért. Most egyelőre szakmai szemmel nem tudnám megállapítani, hogy szakmailag mi az, ami hiba, csak ránézésre tudom, mint vásárló. És hát vásárló szempontból nem mindegy, hogy ki mit gondol, mert a webáruház a vásárlókból él.
Webáruház készítés nem feltétlenül az átlagember dolga, mert erre vannak nagyon jó szakemberek, persze a saját ötleteinket ő felhasználja, csak szakmailag támogatja meg. Én, ha belekezdek valamibe és kihatással van másokra, mindig kérek először egy kis segítséget. Egy webáruház indításához pedig nagy segítséget kérnék, mert azon kívül, hogy van ilyen, mást nem tudok.
Például SEO, pr cikk, linképítés, adwords hirdetés. Azt sem tudom mik ezek, pedig webáruházam fontos momentumai lehetnek. Ezen kívül pedig még sok más tényező van, amitől függhet webáruházunk fejlődése, sikere. Minden területnek vannak olyan szegmensei, amit jó kiaknázni a siker érdekében.