A SolarEdge rendszer ár rászolgál a figyelmünkre
A minőség és a megbízhatóság rendkívül fontos, főleg amikor ebbe beleszólnak a költségek. Teljesen egyértelmű, hogyha már jelentős kiadásokról van szó, akkor a befektetés elemei lehetőleg minél tovább ellássák a feladatukat és azt optimális, megtérülő módon tegyék. A SolarEdge rendszer ár esetében ezt egyértelműen adott. Az egyedi jellemzőkkel bíró energiarátoló rendszerek nagy előny, hogy nem rendelkeznek munkaponttal az inverteren belül.
A kevesebb alkatrésznek hála, a működési idő kitolódik, valamint csökkennek a járulékos költségek az esetleges csere esetén. A DC-DC konverter technológiának hála, a folyamatos feszültség fenntartás hozzájárul a SolarEdge rendszer ár alacsony mivoltához. Az 1 fázisba kötött 380 V állandó feszültség egyenletes ellátást tesz lehetővé. Az okos megoldás révén, ha valamelyik napelemre árnyék vetül és lecsökken a termelési kapacitása, akkor az megnövekszik a többiben, hogy a feszültség állandó maradjon.
A SolarEdge rendszer ár kifizetésével ezért semmilyen körülmények között nem járhat rosszul. A lakossági felhasználáson túl, az Európai Innovációs Támogató Szervezet törekvése, hogy a magánvállalkozók, amilyen a cégünk is, valamint más intézmények közös együttműködésével forradalmi megoldások szülessenek. Az idő egyre sürgetőbb, hiszen a konvencionális energiahordozók lassan kimerülőben vannak. Nagy kérdés, hogy az alternatív energiaforrások képesek lesznek biztosítani az átálláshoz elegendő kapacitást.
Az Európai Innovációs Támogató Szervezet azon dolgozik, hogy ez megvalósulhasson. A kezdeményezés mögött komoly anyagi támogatás található, így kézzel fogható formát tudnak ölteni a projektek. A munkahelyteremtés legalább annyira fontos tényező, amire szintén törekszik az Európai Innovációs Támogató Szervezet. Már eddig több mint 13 000 betöltendő állás alakult a jóvoltából és legalább 1000 partnert tömörített össze kontinens-szerte. Alaposan a gázpedálra léptek a szervezők, már csak az a kérdés, hogy az energiát a napelemek fogják-e biztosítani a multimodális közlekedéshez vagy marad minden a régiben?