PR Cikkek a keresőoptimalizálásban
A mai világ felgyorsult kommunikációs rengetegének és a megváltozott marketingszokásoknak köszönhetően, létrejöttek a PR cikkek. Ezek tulajdonképpen olyan pénzért írott cikkek, amik vállalatok, intézmények, stb. megrendelésére készülnek. Ezek hatékony reklámok, viszont a cikk önmagában nem reklám, de tartalmilag reklámcélokra is ki lehet használni. A szövegíró ügyességén múlik csupán, hogy egy termékkel mennyire tudja felkelteni cikkében az olvasók figyelmét. Ez az offline és online médiában is egyaránt működik. Cégünk forradalmasította a PR cikkek fogalmát. Ezek továbbra is megrendelésre készülnek, a megrendelő igényeit figyelembe véve, viszont az újítás abban rejlik, hogy olyan oldalakon, blogokon jelenítik meg ezeket a cikkeket, amelyeknek saját témájuk van és egyben a vállalat oldalait is reklámozza. Terjedelmének köszönhetően, akár két link is belefér egy PR cikkbe és tapasztalataink szerint, kulcsfontosságú szerepe van a keresőoptimalizálásban.